Wij bieden een overzicht van toerusting,
advies en hulp aan onder andere ambtsdragers,
opvoeders en gemeenteleden

Het ‘Adviesplein gemeente en gezin’ is ontstaan vanuit de Gereformeerde Gemeenten om een overzicht van toerusting, advies en hulp te bieden aan onder andere ambtsdragers, opvoeders en gemeenteleden. Initiatiefnemers: CGO, De Vluchtheuvel, Helpende Handen, JBGG en Werkgroep Gezin van KGJO.

De onderstaande organisaties werken samen in het Platform Toerusting, waar zij hun toerustingsaanbod afstemmen en nieuw aanbod ontwikkelen op thema’s waar gemeenten vragen over hebben. Opdrachtgevers voor het Platform Toerusting en het Adviesplein zijn de deputaatschappen KGJO (Kerk, gezin, jeugd en onderwijs) en DMZ (Diaconale en maatschappelijke zorg).

Ons team

Hennie Zwanenburg

Hennie is werkzaam als preventiemedewerker bij De Vluchtheuvel. Graag denkt zij met u mee over de mogelijkheden van toerusting op persoonlijk, psycho-sociaal en relationeel gebied in de gemeente.

Gerda Stroober

Gerda is werkzaam als coördinator toerusting voor de Werkgroep Gezin vanuit het deputaatschap KGJO. Graag denkt zij met u mee over de mogelijkheden van toerusting van jongeren, opvoeders en ambtsdragers in de gemeente